تجارت فولاد، در عصر عدم اطمینان 

تجارت فولاد، در عصر عدم اطمینان 
تجارت فولاد، در عصر عدم اطمینان 

تحلیل گران فولادی مدل ها و داده های فریبنده ای را ارائه می کنند، و در حال حاضر روند قیمت ها چندان اصولی هدایت نمی شود. به گزارش آهن پرایس،کارخانه های فولادی به طرز شگفت آوری قیمت ورودی غیر قابل انعطافی را ارائه می دهند. از آنجا که...

تحلیل گران فولادی مدل ها و داده های فریبنده ای را ارائه می کنند، و در حال حاضر روند قیمت ها چندان اصولی هدایت نمی شود.
به گزارش آهن پرایس،کارخانه های فولادی به طرز شگفت آوری قیمت ورودی غیر قابل انعطافی را ارائه می دهند. از آنجا که آن ها در معرض تحرک قیمت ها هستند، مواد اولیه را معمولاً با شاخص هایی که برای خرید و تسویه حساب های مالی استفاده می شوند، حفظ می کنند. با این حال، صادرات فولاد نهایی هم چنان با وجود مذاکرات دو جانبه، غیر قابل حفظ است.
 این امر وضعیت فعلی صنعت فولاد را تغییر می دهد. هر کسی که در دهه های گذشته به این صنعت پیوسته، ممکن است بداند که بازار فولاد در اواخر دهه 1990 به عنوان یک صنعت رو به افول به نظر می رسد. در دهه های گذشته، رشد بازار آسیا به طور مؤثری چرخه عمر صنعت فولاد را دوباره زنده کرد و وضعیت رو به افول را تغییر داد. 
پنج مرحله چرخه عمر صنعت شامل: آغاز، رشد، نوسان، بلوغ و کاهش است. چین طی چند سال گذشته با اعمال برخی تعرفه ها در طول سال های 2017-18 در حال انحطاط است. با حرکت تولید فراتر از تقاضا، حالا صنعت در مرحله دیگری قرار دارد. با کاهش رقابت شرکت کنندگان در بازار در حال حاضر از شدت رقابت در صنعت فولاد کاسته شده است. اما در خارج از چین تا به امروز هیچ تلاشی برای کاهش تخلفات مبتنی بر قیمت در بازار های گسترده آسیا صورت نگرفته است.
از این رو دو موضوع جدا گانه وجود دارد، اول رقابت بیش از حد مبتنی بر بازار لحظه ای، و دوم عدم ثبات قیمت ها به صورت کوتاه مدت در بازار جهانی است که گاهی اوقات از مبانی بازار جدا می شود. در اینجا شناسایی قیمت تعیین کننده و متوقف کردن رقابت با آن، تعیین کننده قیمت با توجه به حجم گسترده تولیدات بوده و هست

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)